Comandă
Cum să comandați, să vă înregistrați în programul de loialitate Smart Client și alte sfaturi.
Sunt toate produsele vizibile pe magazinul electronic în stoc?
- Bunurile care nu sunt în prezent în stoc nu pot fi adăugate în coș. .
- Această informație este vizibilă chiar și atunci când treceți cu mouse-ul peste acest produs. .
- Pentru bunurile care nu sunt în stoc, este posibil să vă abonați și, atunci când acesta este reaprovizionat, veți primi informații în e-mail. .
Cum pot răscumpăra punctele Smart?
Cum să alegeți mărimea potrivită a îmbrăcămintei de lucru?
Un tabel de mărimi poate fi găsit sub fiecare tip de haine.
Cum să comandați în alte țări?
Pentru a comanda în altă țară, comandați bunurile pe site-ul web relevant și procedați în modul obișnuit:
.
Cum se comandă?
Adaugați bunurile în coș în cantitatea dorită, făcând clic pe butonul "adaugă în coș" și completați comanda prin completarea datelor solicitate.
.
În caz de probleme cu comanda, contactați-ne prin e-mail la [email protected]
Cum să vă înscrieți în programul de loialitate Smart Client?
Cum să profitați de ofertele speciale?
Este posibil să obțineți o reducere?
Reducerea poate fi obținută prin participarea la programul de loialitate Smart Client și acumularea de puncte de loialitate Smart.
.
Este posibil să se schimbe ordinea?
- Comanda poate fi modificată dacă nu a fost trimisă încă. .
- Dacă este necesar, contactați-ne prin e-mail [email protected] .
Please, mind that only logged in users can submit questions
Conectare