Reklamációs és visszaküldési politika

Hogyan lehet az árut visszaküldeni vagy reklamálni.
Cum se procedează în cazul schimbului sau returnării bunurilor?

În cazul schimbului sau returnării produselor, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +420 227 272 400 sau prin e-mail la [email protected].

.

Returnările sunt posibile în termen de 14 zile de la achiziție, schimbul în termen de o lună. În ambele cazuri, bunurile trebuie să fie nedeteriorate, în ambalajul original.

.

Expediați marfa la adresa:

.

INTERSMART, s.r.o.

.

Nekvasilova 692/27

.

Prague, 186 00

.

Republica Cehă

.

Anexați la marfă o factură cu o cerere de schimb sau de returnare a mărfii.

.

Cum se procedează la o revendicare?

În cazul unei reclamații, contactați-ne prin e-mail la [email protected] sau prin telefon la +420 227 272 400. Apoi veți fi informat cu privire la modul de revendicare a bunurilor.

.

În majoritatea cazurilor, va fi necesar să trimiteți bunurile revendicate împreună cu o factură și o cerere de revendicare la următoarea adresă:

.

INTERSMART, s.r.o.

.

Nekvasilova 692/27

.

Prague, 186 00

.

Republica Cehă

.

Please, mind that only logged in users can submit questions